The Lonely Dodo - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu The Lonely Dodo - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu

The Lonely Dodo

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

28 April 2013 | Frankrijk, Saint-Malo

The Lonely Dodo

Maandag was het meteen volle bak aan de slag. The Lonely Dodo wordt morgen gelanceerd, dus de laatste dingen worden nog snel gedaan, alleen wat kleine aanpassingen. Ik ben zelf ook nog lekker met mijn eigen taken bezig geweest. ’s Middags ben ik samen met Kelly reclame borden van de zielige, arme Lonely Dodo gaan brengen bij supermarkten hier op Jersey. Samen lekker een rondje eiland, zonnetje, zonnebrilletje op en goede gesprekken. Het was een gezellige middag.
’s Avonds heb ik boodschapjes gedaan en lekker gekookt. Nog wat quality time met mijn huisgenoten en daarna lekker slapen. Nou ja, slapen. Ik sliep om 2 uur en ben verschillende keren wakker geworden. We zijn weer terug bij af.

Dinsdag was het dus zwaar opstaan, maar het was wel een spannende dag. Want vandaag werd The Lonely Dodo gelanceerd. Het marketing team heeft gister avond tot half 1 ’s nachts gewerkt en waren vanochtend om 7 uur weer present. Het is allemaal goed gegaan en lekker hard gewerkt. Om 15 uur is iedereen, begrijpelijk, naar huis gegaan. Ik had nog een kleine verrassing gekocht voor ze. Bij de boodschappen gisteren heb ik een lekker flesje champagne gekocht. Ik vond dat ze die wel verdiend hadden. Deze werd erg erg erg goed ontvangen en die gaan we vrijdag eens even lekker nuttigen.
’s Avonds heb ik lekker wat programma’s gekeken. Ik was helemaal gesloopt, maar wel een erg leuke drukke dag.

Woensdag was het weer drukte. Het houdt eigenlijk niet op. Ik heb ’s ochtends lekker kunnen werken en ’s middags mocht ik weer voor The Lonely Dodo aan de slag. Dit keer mocht ik alles opzoeken, noteren, beschrijven noem maar op waar de TLD was vermeld in de media. Ik kan je vertellen dit waren er veel. Ook op het nieuws hier en in Engeland. Helaas deze nieuws sites het niet op het werk, internet is best wel een beetje heel erg sloom dan. Dus ben ik heerlijk eerder naar huis gegaan en heb ik het daar verder afgemaakt. Het zonnetje maakte erg veel goed, het was wederom stralend weer. Lekker met noodles met kip gemaakt en wat programmatjes gekeken.

Vandaag was een erg lange dag. Ik mocht om 9 uur beginnen en meteen volle bak aan de slag. Er was een event vandaag van Locate Jersey. Dit zijn, schijnbaar, de allerrijkste van Jersey. Als je bij dit vriendenclubje wil moet je een minimaal inkomen hebben van een miljoen. He, helaas.. Kom ik daar nét niet aan. Dus met de perfectionistische Marleen moet dat helemaal goed komen. Tafels sjouwen, tafels netjes indekken en ik mocht zelf mensen aan het werk zetten. Dat was stiekem best een heerlijk gevoel haha. Het zonnetje scheen heerlijk heel de dag, dus de tent die we hadden geboekt was dus eigenlijk helemaal niet nodig. Dachten we ’s middags om 14 uur. Om 16 uur leek het wel of er iets in de fik stond, dikke wolken trokken over de velden en door Durrell. Er was opeens zwaar dichte mist. Achteraf dus toch geluk dat we de tent hadden. Om 17 uur kwamen dan alle rijke stinkerds. De tent was koud, verder was het helemaal perfect. Dus snel allemaal een glaasje en een rondleiding door het park. Maakte me stiekem best wel zorgen, omdat ze in de tent zouden eten en het daar echt echt echt verrekte koud was. Allemaal mooie jurkjes en hakjes, hopelijk als 70 man in de tent zouden ademen zou het hopelijk warm worden. Dit was gelukkig het geval. Dat was wel fijn gelukkig. Ik kon mooi achter glas iedereen lekker observeren. Je had echt van die rijke luis vrouwtjes maar je had ook ‘normale’ mensen er tussen. Haha klinkt raar als ik het zo uitleg, maar het klopt wel. Je had niet van iedereen verwacht dat ze een enorme dikke bank rekening hebben.
Om 21 uur was het dan eindelijk afgelopen. Met een flesje wijn, een lekkere cup-cake en de mededeling dat ik later MOEST beginnen morgen werd ik naar huis gebracht.
Het was een leuke, leerzame dag en ik ben erg blij dat het allemaal goed is gegaan.

Vrijdag begon ik dus om 10 uur, ik vond dat wel laat zat. Kon moeilijk om 12 uur ’s middags beginnen met een rode mond van de fles wijn van de avond daarvoor. Dus netjes om 10 uur begonnen, ik had ook genoeg te doen omdat ik gisteren voornamelijk bezig ben geweest met het event had ik nog verschillende taken. De dage vloog dus echt voorbij. Het fles champagne wat ik mee genomen werd dan ook lekker opgedronken om 16 uur. Het weekend kon beginnen.
’s Avonds gezellig met mijn lieve Jess naar de KFC geweest. Ze wilde een romantische date. Haha daarna zouden we lekker een drankje drinken en wat tv kijken. Gezellig avondje gehad met z’n tweeën.

Zaterdag dan toch maar de wekker gezet voor een Skype date met lieve Lisa. Dit was erg gezellig en hebben weer lekker bij gepraat. Daarna heel snel douchen en daar de Durrell voor een date met Madelon (Het Nederlandse meisje). We zouden gaan lunchen maar hebben er meer een eiland tour van gemaakt. Het was erg lekker weer en hebben veel gelachen. Erg fijn dat het zo goed klikt met haar! Foto’s volgen nog! Haha
’s Avonds heb ik lekker wat programma’s gekeken en wat bij geslapen ik was stiekem best wel moe van de afgelopen week.

Zondag heb ik eindelijk eens een keer asociaal uit geslapen. Om 12 uur zag ik het dag worden. Na mijn boekje, verhaaltje, filmpje en programmatjes was het tijd om weer lekker te gaan slapen en op te maken voor een nieuwe drukke week.

Liefs
Marleen

  • 28 April 2013 - 23:51

    Maddy:

    Wauw uitgeslapen vandaag!?? En ik maar weer om half 7 opstaan.. :O
    Ik zal binnenkort de foto's van onze toeristische dag even op facebook zetten, heb best een paar mooie van je! :D
    See ya! xx

  • 29 April 2013 - 09:35

    Hanneke:

    Ha hardewerkster!!

    Cool, lonely dodo!! Super dat je onder werktijd gewoon kunt eilandtouren.. We doen vd week weer even een Skype date :D

    Succes met hardwerken!!

    X

  • 29 April 2013 - 10:02

    Lisa:

    Het is dat je 18"+ bent, anders zou je ze kunnen aanklagen voor kinderarbeid. Nu noemen ze het stage..niet verboden helaas:p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 10861

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 14 Juli 2013

Jersey 2013

Landen bezocht: