Mijn eerste beoordeling - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu Mijn eerste beoordeling - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu

Mijn eerste beoordeling

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

21 April 2013 | Frankrijk, Saint-Malo

ijn eerste beoordeling

Helaas zijn de dood en het leven erg dicht bij elkaar. Afgelopen weken zijn er een baby orang-oetan en gorilla geboren. De baby gorilla was 3 maanden te vroeg geboren en is afgelopen zaterdag helaas overleden. Moeder kan nog geen afstand van het baby’tje doen en draagt het nog steeds bij zich. Erg zielig, hopelijk kan ze het snel verwerken en krijgt ze nog een nieuw kindje. Want de gorilla is erg bedreigd in de wereld.

Mijn week begon wel lekker voor mij. Het weer is hier helemaal omgeslagen en er is een lekker zonnetje met strak blauwe lucht! Heerlijk, het eiland en Durrell zien er zo mooi uit dan. Op het werk is het erg erg druk. Andrew was vandaag ziek en kon dus weer eens bij de Marketing afdeling zitten. Dat blijft toch wel erg gezellig, nu alleen wat meer stress dus hard werken geblazen. De nieuwe marketing campagne zou eigenlijk morgen beginnen, maar door de dood van Margret Thatcher is er besloten om dat volgende week te doen. Anders zou de campagne in Engeland in het niets vallen bij de begrafenis. We hebben dus nog een week om alles perfect te maken en dat gaan we nu dus doen. Ik heb zelf ook nog mijn eigen onderzoeken en mijn deadline van mijn tweede verslag, dus daar ben ik nog druk mee bezig.
’s Avonds heb ik gezellig met Annerie geskyped, gekookt voor mezelf en daarna lekker gaan slapen.

Dinsdag was het dus wederom een drukke dag. Ik heb vandaag mijn eerste beoordeling gehad. Andrew heeft dit zelfs in overleg met mij gedaan. Haha hij vroeg of ik er mee eens was. Alles was super goed. Echt fijn om die bevestiging te krijgen, ik wilde zelf ook een verbeterpunt hebben anders zit ik hier nog 9 weken voor jan met de korte achternaam. Dus daar hebben we samen ook een beslissing over gedaan. Mijn verbeterpunt is het Engels schrijven, ik kan me hier ook wel in vinden.
Heel fijn te horen dat ze zo ontzettend tevreden met me zijn.
Snel wat boodschapjes gedaan en daarna lekker programmatjes gekeken. Lekker een rustig avondje.

Woensdag vloog ook wederom weer voorbij. Het gaat allemaal zo snel en we zitten alweer op het midden van de week. Ik heb vandaag lekker mijn verslag afgemaakt dus die is netjes 1.5 week voor de deadline klaar. Jezus wat blijf ik toch een nerd he.
’s Avonds heb ik met Sarah geskyped, omdat ik afgelopen zondag geen internet had hebben we het nu maar gedaan. We hebben lekker gekletst en gelachen! Haha wat mis ik je toch!

Vandaag had Andrew een telefoon gesprek met mevrouw Byrne over mijn eerste beoordeling. Dit was allemaal erg positief wederom. Verder heb ik wat dingen klaargezet voor morgen, er wordt hier dan een museum geopend voor Gerald Durrell Story. Daar mocht ik dan wat dingen voor regelen. Thuis heb ik lekker voor mezelf gekookt. Wraps met kip, sla, mais, komkommer. Noem maar op, erg goed gelukt. Ik word nog een chef kok hier haha. En ja hoor, het is weer donderdag, duussssss PUB-quiz tijd. Mijn huisgenoten hadden al kennis gemaakt met een nieuw Nederlands meisje. Ze is hier afgelopen donderdag aangekomen. Haar dus uitgenodigd om mee te gaan. Super leuk meisje. Ze heet Madelon is 27 jaar en komt uit Amsterdam. Het was ook wel leuk om weer eens Nederlands te praten, maar ik moest wel echt na denken over de woorden. Dat ging niet altijd even makkelijk. Dus hopelijk hebben we dezelfde dagen vrij en kunnen we iets leuks gaan doen.

Vrijdag, wooehooee nog een dag. En dan heerlijk weekend. Ik heb de hele dag de opzet voor de Gerald Durrell Story klaar gezet. En toen om 17.00 uur was dan de opening. Wijntje erbij en gezellig kletsen met iedereen. Het is echt super mooi geworden. Alles van Gerald Durrell is bewaard. Paspoorten, allerlei spullen die hij heeft meegenomen uit de landen waar hij is geweest, verhalen, foto’s en noem zo maar op. Heel mooi. Thuis gekomen ben ik gezellig met Lorna en Jess uiteten geweest daarna met zijn drieën een filmpje gekeken en daarna lekker gaan slapen.

Zaterdag heb ik eerst lekker uitgeslapen, mijn kamertje gepoetst en lekker klaar gemaakt voor het feestje van vanavond. Colm en Kelly waren vorige week jarig en Colm vierde zijn verjaardag deze week. Eerst zijn we lekker met een grote groep uiteten geweest, daarna nog wat geborreld en nog lekker op stap. Het was echt een super gezellige avond!

Zondag wederom lekker lang uitgeslapen, dit was ook wel nodig. Met een licht bonkend hoofd op gestaan en mijn wasjes gedraaid. Verder heb ik lekker niks gedaan, een heerlijk relaxte zondag! ’s Avonds met mijn huisgenoten eten gehaald en lekker naar de zonsondergang gekeken. Het werd helaas wel wat kouder.

Nog 9 weekjes en dan ben ik weer terug echt belachelijk hoe snel het allemaal gaat.
Hoe is het met iedereen in Nederland? Ook lekker weer? Studie/ werk/ leventje allemaal goed?

Kussen,
Marleen

  • 21 April 2013 - 23:03

    Hanneke:

    Hoi Marleen, weer helemaal bij. Gaat super snel, we zijn zo weer daar. Veel plezier deze week weer en kus van mama.

  • 23 April 2013 - 23:40

    Ingrid:

    Fijn dat ze zo tevreden zijn, en dat je een goede beoordeling hebt gehad. Hier gaat het allemaal z n gangetje. Groetjes van ons allemaal.

  • 25 April 2013 - 22:16

    :

    Jeeeeeej ik heb al je verhaaltjes gelezen, zo leuk!!
    Volgende week ga ik ook echt weer mee naar de pubquiz :D
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 10858

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 14 Juli 2013

Jersey 2013

Landen bezocht: