Heerlijk weer, heerlijk week - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu Heerlijk weer, heerlijk week - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu

Heerlijk weer, heerlijk week

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 April 2013 | Frankrijk, Saint-Malo

Heerlijk weer, heerlijke week

Maandag was het heerlijk weer. Strak blauwe lucht en een volle zon die scheen! Erg lekker dus. Op het werk gaat het ook nog steeds goed. Jammer genoeg zit ik wel nog steeds ergens anders, ben er onder tussen wel aan gewend en zie zo wel veel meer binnen het bedrijf. Leer ook veel mensen kennen op deze manier.
Vandaag heb ik de feedback die ik heb gekregen over mijn eerste verslag eindelijk kunnen aanpassen. Heb 3 weken later dan toch de feedback gekregen en meteen maar even aangepast, want het volgende verslag moet ook alweer snel worden ingeleverd. Ja, ik doe hier ook nog echt iets. Haha

Dinsdag ging enorm snel voorbij. Ik kreeg de verantwoordelijkheid van Andrew om een evenement nu echt helemaal in mijn eentje te organiseren. Dus kreeg het e-mail adres van de desbetreffende dame en ben maar aan de slag gegaan met alles te regelen. Dit ging verrassend goed en hopelijk blijft dit ook zo. Dit was wel echt een fijn gevoel en leuk dat ik het zelf mocht doen. Nu zal ik op 2 Mei ook echt het resultaat zien van wat ik zelf gedaan heb. Best gaaf toch?!
Ook heb ik de mevrouw (Alison) van Jersey Telecom een mailtje gestuurd. Dat ik het erg leuk vond haar te ontmoeten, en natuurlijk ook met de gedachte dat ik een afstudeerstage moet doen. Dus misschien kan deze connectie nog wel van pas komen. Ze mailde me meteen terug en zei dat ze me zou missen en het ook erg leuk vond me te ontmoeten. Echt een super lief mailtje! Deed me erg goed.
’s Avonds heb ik lekker een mix van tonijn op en crackers. Zeer goed gelukt al zeg ik het zelf. Haha

Ik had vorige week een nieuwe reminder email eruit gedaan voor het evenement in Juni. Dit is een golf evenement. Ik heb weten te presteren dat ik in een week tijd 9 nieuwe teams erbij kon schrijven. Dat was wel erg leuk en voldoening van je werk. Verder heb ik op dinsdag, woensdag en donderdag bij de Visitor Centre gezeten. Ik zit hier dan samen met Sylvie. Ik kan echt heel goed opschieten met Sylvie en die heeft er het al over dat ik terug moet komen, en dan bij haar kan blijven. Ik dacht bij mezelf: Ik ben nog niets eens weg haha. Maar wel erg leuk!!
’s Avonds hebben we samen met Lorna, Jess en Terry wat gedronken in mijn kamer. Lekker ene drankje en heerlijk babbelen over van alles en nog wat! Het was al snel 2 uur, tijd om naar bed te gaan.

Donderdag heb ik weer lekker kunnen werken en veel opgeschoten met alles. Best wel fijn dus. ’s Avonds was het weer Pub- quiz night of course. Gezellige boel, dat wel. Alleen waren we allemaal zo moe van de avond daarvoor dat we niet eens op de antwoorden hebben gewacht en lekker naar huis zijn gegaan. Haha, ook nemen we Alfredo mee naar de pub- quiz, zijn Engels is niet zo goed. Dus om de 2 minuten vraagt hij wat er gevraagd werd en om te simpelste dingen moet er uitleg gegeven worden. Soms best vervelend, want je merkt echt een taal barrière met hem.

Vrijdag was Kelly jarig. Lekker met z’n allen geluncht in een restaurant. Een collega was eigenlijk vrij, maar wilde toch komen. Zoontje mee genomen en spelen maar. Super gezellig jochie. Voor een mannetje van 3 was hij echt echt slim! Haha Verder gezellig gehad. ’s Avonds heb ik samen met Jess take away op. Een mix van alles bij elkaar en smullen. We hebben samen een gezellige avond gehad.

Zaterdag moest ik helaas ook naar het werk. Voor eventjes dan. Een vrouw heeft een exhibitie in het PRP. En de foto’s moesten nog opgehangen worden. Ik heb gezorgd dat het er allemaal perfect uit zag en die foto’s ophangen mocht ze toch echt zelf doen. Haha dus na 1.5 uur kon ik weer gaan. Helaas was het lekkere weer van afgelopen week omgeslagen in een zeik natte regen dag. Het heeft echt heel de dag geregend. Dus dan maar lekker een filmpje kijken onder een dekentje.
Voordat we op stap gingen heb ik eerst een heerlijke salade gemaakt. Met krab erbij. Super lekker. Daarna snel douchen en klaar maken om op stap te gaan.
Zoals de traditie natuurlijk voortgezet moet worden, eerst een cocktail en daarna de voetjes van de vloer. Het was een gezellige avond.

Zondag hebben we heel de dag geen internet gehad. Dan maar lekker een film marathon want jammer genoeg regende het weer. 21 Jumpstreet, The Sound Of Music en The Sweetest Thing. Ook al hebben ze al 100 keer gezien, het blijft grappig om ze te kijken. Daarna zijn we met de huisgenoten naar de Mac geweest. Niemand had echt zin om te koken, dus was dit wel een goede oplossing. ’s Avonds laat was er weer internet. Dus ik heb mijn Skype date met Sarah helaas moeten verplaatsten naar volgende week.

Zo, weer een drukke, leuke, volle, gezellige, goede week gehad. Ik ben nu precies op de helft en over 10 weekjes sta ik weer op de stoep! Haha. Het gaat ontzettend snel en mis Nederland eigenlijk nog niet. Ik heb het daar gewoon weg te druk voor haha Ik doe veel leuke dingen.

Liefs,
Marleen

  • 14 April 2013 - 23:35

    Annerie:

    Hey busy bee.. ziet er weer goed uit. Ook hier is de lente gekomen, en ja, daar hoort regen bij. Eigenlijk ben ik wel ergens anders benieuwd naar, maar daar hoor ik hopelijk morgen meer van. Miss you en je grapjes en brilletjes. Dikke x

  • 14 April 2013 - 23:36

    Annerie:

    Brilletjes moet grolletjes zijn. Dat mijn woordenboek dat niet kent zeg! X

  • 15 April 2013 - 17:01

    Ingrid:

    Hoi Marleen, liep wat achter met jou verslag lezen. Dus nu ook die van vorige week gelezen. Goed dat jullie mam de chock eitjes vorige week heeft opgestuurd, want afgelopen week zouden ze misschien wel zijn gesmolten. Zie je al voor je hoe zo n envelop er zou uitzien,
    Als je weer terug bent mag je voor ons wel tonijn met toast en zo n lekkere krabsalade maken. Je kunt wel zeggen dat dat goed gelukt is maar wij willen natuurlijk bewijs. Fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat en dat je voldoende tijd hebt voor ontspanning. Groetjes en succes van ons allemaal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 10852

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 14 Juli 2013

Jersey 2013

Landen bezocht: