Tja, heb eigenlijk geen titel voor deze week - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu Tja, heb eigenlijk geen titel voor deze week - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu

Tja, heb eigenlijk geen titel voor deze week

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

07 April 2013 | Frankrijk, Saint-Malo

Tja, heb eigenlijk geen titel voor deze week

Ja, begint lekker met deze titel. Maar heb eigenlijk geen echte titel voor deze week, het was wel weer een lekkere week.
Ik heb deze week veel kaarten mogen ontvangen. Melissa en Daphne, familie Jochems, Sarah, Dietske en opa en oma. Ik vond die laatste voor mij toch wel erg speciaal. Ook heb ik een envelop van mama en papa mogen ontvangen met lekkere melk paaseitjes. Dank je wel allemaal! Vind het erg fijn om post te krijgen.

Maandag was ik nog vrij. Ik ben lekker naar Rozel Bay gewandeld. Daar heb ik lekker met mijn boekje, de zon en de harde wind gezeten. Ook heb je daar een kleine hamburger tent: ‘the Hungry Man’ daar heb ik dus lekker wat gegeten en daarna weer naar huis gewandeld. Heerlijk middagje zo, een heerlijk mooie wandeling van 2 uur en een mooie afsluiter van 4 dagen vrij zijn.

Dinsdag meteen maar een lange dag gemaakt. Na 4 dagen vrij zijn, zat mijn mailbox lekker vol en ben ik lekker aan de slag geweest. Om 17.00 uur helaas niet naar huis. Het marketing team heeft een idee om de ingang te verbouwen en dat werd vandaag uitgewerkt. Samen met Colm, Andrew en Will hebben we alles in elkaar gezet en het ziet er mooi uit. Om 19.00 uur eindelijk klaar en meteen door naar de winkel om boodschappen te doen, nog wat gegeten en daarna snel slapen. Ik slaap helaas al een paar dagen erg slecht en ik merk dat dat wel begint te tellen. Dus hopelijk heb ik snel weer een paar goede nachten haha.

Woensdag nog lekker veel te doen van gisteren. Ook heb ik lekker aan mijn verslag gewerkt, echt super fijn dat ik dat op mijn werk kan doen en niet heel veel tijd aan hoef te besteden als ik thuis ben. Dat is echt fijn. Van een collega kreeg ik te horen dat ze erg blij met me zijn en positief over me zijn. Ik weet dat ik het goed doe, maar het is toch fijn om die bevestiging te krijgen. ’s Avonds heb ik lekker niks gedaan.

Donderdag heb ik heerlijk aan mijn verslag kunnen werken en allerlei andere kleine taken gedaan. Ook was er vandaag een presentatie voor een nieuwe marketing campagne. Die werd gegeven door Kelly voor iedereen binnen Durrell. Het was wel erg gaaf, want ik had daar ook aan mee gewerkt. Gegevens gezocht en mee gewerkt aan die presentatie. Dus had wel een beetje een trots gevoel.
’s Avonds hebben we eerst gezellig gegeten bij de Pub- quiz en daarna wederom verloren. Het beantwoorden van de vragen gaat wel steeds beter en ik weet soms zelfs antwoorden. Verder sta ik daar nu bekend door het personeel als ‘Dutch Girl’. Dus dat is ook wel weer grappig.

Vrijdag vloog mijn ochtend voorbij. Ik ben lekker bezig geweest voor een Golf evenement in Juni. Ik heb weer wat teams kunnen boeken en administratie weer op orde gebracht. ’s Middags had ik eigenlijk alles wel gedaan wat ik kon doen. Dus na de lunch nog even met mevrouw Byrne gebeld en de feedback van mijn eerste verslag gekregen. En om half 3 vond ik het dan toch wel echt welletjes. Lekker weekend gaan houden, ik had nog verschillende overuren staan dus het was geen probleem.
Thuisgekomen was Lorna vrij en Terry mocht ook eerder gaan. Dus waren we van plan om iets leuks te gaan doen. Best moeilijk om iets te verzinnen. Uiteindelijk is het een chocolade fondue met fruit en koekjes geworden een 2 lekkere films. Magic Mike en Pitch Perfect. Echt een lekkere vrije middag/ avond.


Zaterdag was een dag dat ik lekker niks heb gedaan. Heerlijk films kijken, Sims op mijn tablet spelen, wasjes draaien en ’s avonds had Terry het idee om Idian Take Away te halen. Vorige keer voor mij niet echt goed bevallen, maar goed je moet het altijd proberen. Het was lekker maar niet echt geweldig. Dus ik denk dat dat voor mij niet snel meer besteld wordt. Maar ik heb het geprobeerd.

Zondag heb ik lekker wat bij kunnen slapen. Afgelopen week heb zo ontzettend slecht geslapen, dus vandaag weer wat in kunnen halen. En wederom heb ik lekker niks gedaan. Haha toch wel lekker moet ik zeggen.

Dus mijn week was gewoon wel normaal. Niet echt iets bijzonders mee gemaakt. Volgende week misschien weer wat spannendere dingen!

Liefs kussen
Marleen


  • 08 April 2013 - 13:44

    Hanneke, Je Mama:

    Hoi schat,

    Even weer een berichtje.
    Alweer een week voorbij! Gaat echt snel en 19 juni zijn we er weer om je op te halen.
    Groetjes aan je medestudenten.

    Spreken elkaar weer en xxx.

    Mama

  • 08 April 2013 - 19:32

    Bart Van Den Bogaard:

    Hey Marleen,

    Zo te zien gaat het erg goed met het verslag en je stage. Positief om te horen dat je het goed doet!!! Bevordert alleen maar de voortgang van je stage!

    Succes!

    Gr en x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 10852

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 14 Juli 2013

Jersey 2013

Landen bezocht: