Evenementenweek - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu Evenementenweek - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu

Evenementenweek

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

10 Maart 2013 | Frankrijk, Saint-Malo

Evenementenweek

Hallo lieve allemaal,

Hierbij weer een verhaaltje uit het zonnige Jersey. De zon heeft hier lekker geschenen afgelopen week. Ik heb deze week een evenementen week gehad. Dus langere dagen en volgende week een vrije middag. Prima!! Haha

Maandag was het dan zo ver. Nu begonnen de andere vier trainingen van Jersey Telecom. Weer om 8 uur paraat en lief lachen met de wallen onder mijn ogen.
Ik zat weer heel de dag in het PRP. Op zich is dat niet erg, want dan zie je ook andere mensen van Durrell, het nadeel is. De computer, die zijn zooooo ongelofelijk sloom. Als ik een site wilde openen kon ik op mijn gemak thee gaan zetten en dan kwam ik terug was ie nog niet klaar. Erg frustrerend. Maargoed dat overleef ik wel.
Lorna (huisgenootje) paste deze week op een papegaai. Dus daar zijn we nog even naar toe gereden. Echt super grappig. Een handleiding van 6 a4tjes. Een voorbeeld: als Noa een rondje kamer maakt, moet je zeggen en klappen: good flight Noa. Haha, ik heb ontzettend om dat beestje gelachen.
Mijn verhaaltje heb ik er ’s avonds op gezet, want op een of andere rare reden doet die site het niet meer op mijn laptop. WEIRD!!

Dinsdag ochtend weer een vroege dag. Dagje lekker gewerkt. De zon scheen lekker en heb weer nieuwe mensen leren kennen. Echt heel leuk!
’s Avonds heb ik gezellig met Janneke en Hanneke geskyped. Echt leuk om ze weer te spreken en te zien. We hebben goed gelachen, was gezellig dames!!

De week is alweer doormidden. De ene laatste dag van Jersey Telecom was aangebroken. Ze zijn nog steeds erg positief, dus dat is mooi meegenomen. Woensdag avond heb ik met Jess en Terry lekker wat gerelaxt, brownies gebakken en lekker wat series gekeken. Gewoon lekker relaxen.

Vandaag was de dag dat Jersey Telecom er voor het laatst was. Toen ze weg gingen, kwam Alison naar me toe en gaf me een dikke knuffel en een kus. Bedankt voor de goede zorgen. Ik schrok er wel even van, maar vond het wel erg schattig. Echt een super lieve vrouw is dat! Dit was gelukkig dus ook de laatste dag dat ik vroeg op moest. Morgen kon ik weer gewoon lekker om 9 uur beginnen. Scheelt echt veel dat uurtje. Vandaag is ook nog iets ergs gebeurt binnen Durrell. We hebben 2 beren en die zijn allebei al een tijdje ziek. Vandaag is er helaas besloten om er eentje in te laten slapen. Mensen waren er echt kapot van. Wolfgang (Wolfie) was 28 en dat is echt oud voor een beer. Wel erg zielig!
’s Avonds ben ik weer naar de Pub quiz geweest. Helaas, wéér niet gewonnen, maar er gaat nog een donderdagavond komen dat ons dat gaat lukken haha

Vrijdag vloog mijn dag echt voorbij. Heerlijk, lekker veel kunnen doen en het was echt lekker warm hier. Doordat ik de afgelopen dagen meer uren gemaakt heb, bood Andrew me aan om me een uur eerder te laten gaan. Dit is er helaas niet van gekomen omdat ik nog wat dingen af wilde maken. Maargoed, de zon komt nog vaker terug, dus die vrije middag komt écht nog wel van pas. Toen ik thuis kwam lag er een erg leuke envelop op me te wachten. Waaa spannend. Het is altijd zooo leuk om kaartjes te krijgen! (HINT HINT) Open maken dan maar, waaaaa ook een doosje, zo netjes als dat ik ben opgevoed natuurlijk eerst het doosje opmaken en daarna pas de kaart. Een geweldige sleutelhanger van Sarah. Een super lief gebaar, kreeg er echt een brok van in mijn keel. Daarna snel de kaart lezen. Super lief!! Ik ben echt zo ontzettend dankbaar voor je leuke enveloppe. Dank je wel schat!
’s Avonds hebben we bij het adresje van Lorna gegeten. Fish en chips wel te verstaan. Ja ik had nog geen portie gehad, maar het is me prima bevallen haha.

Zaterdag had ik besloten eerst maar een lekker uit te slapen. Ik had gehoord dat er sale was bij New Look. Oke, daar gaat Marleen wel even kijken. Uiteindelijk heb ik 2 broeken, 2 topjes, een sjaal, een jurkje en schoenen weten te scoren! Super goed geslaagd dus! Mijn dag kon niet meer stuk. ’s Avonds heeft Terry voor ons gekookt. SUPER SUPER LEKKER! Hier kennen ze ook een soort ’’kom bij me eten’’ (Come dine). Nu hebben we afgesproken om dat ook te gaan doen. Een cijfer geven, puur voor het eten. Een meisje lust alleen bijna niks. Dus dat is echt lastig. Ik heb in mijn hoofd om worstelstamp met worstjes te gaan maken. Jammie!! Daarna ben ik op tijd naar bed gegaan. De wekker stond wel erg erg vroeg!

Pppff, wat heb ik slecht geslapen. Gewoon te bang dat ik me verslaap. Ben er uiteindelijk om kwart over 5 maar uit gegaan, op mijn gemak douchen en noem maar op. Om 7 uur paraat bij Durrell om te assisteren bij een evenement. Een duathlon, eerst 4.5 km hardlopen, daarna 18 fietsen en daarna nog eens 2.5 km hardlopen. Respect om dat op dat tijdstip te doen. Ik moet wel toegeven dat het wat kriebelde bij mij om weer hard te gaan lopen. Ik doe dat hier nu door de weeks, maar de kick van een wedstrijd en noem maar op. Mijn TTM actie was niet getraind, maar dat lijkt me wel echt super. Ze vertrokken om 10 voor 8 en een uur later was de eerste weer binnen en 20 minuten later de laatste. JEZUS! HAHA Om half 10 kon ik dus weer op huis aan.
Vandaag is het natuurlijk ook moederdag. Ook al kan ik mama niet verwennen nu, ze heeft een lieve kaart gehad en heb de hele dag extra aan haar gedacht. LOVE YOU MAMA!!
’s Middags lekker de zaterdag avond shows van RTL 4 terug gekeken en een filmpje er achteraan. Om half 6 kwamen mijn huisgenoten thuis en hadden het gezellige idee uit eten te gaan. Dus dat heb ik nog gedaan een daarna snel naar bed. Ik was kapot.

Ook deze week is voorbij gevlogen. Het is gewoon het leventje van hard werken en niet altijd iets spannends meemaken helaas. Maar ik vermaak me nog steeds prima.

Ik zie dat elke week veel mensen mijn verhalen lezen, ben niet bang om een reactie achter te laten. Dat is ook leuk voor mij dan weet ik dat ik het niet allemaal van de Jan met de korte achternaam doe. :)

Tot volgende week xxxxxx
Marleen

  • 10 Maart 2013 - 20:35

    Ingrid:

    Who wat heb jij het druk. Ik kan me bijna niet voorstellen dat jij ook nog tijd voor ruzzle hebt. Zo n tij op Jersey heeft volgens mij wel voordelen. Brownies, worteljesstamp worstjes, kookwedstrijdjes. Als jij zo doorgaat hoeft jullie pap straks niks meer te doen in de nieuwe keuken. Hè let goed op jezelf kus ingrid

  • 10 Maart 2013 - 20:46

    Ingrid:

    Heel zielig van die beer, maar komt het echt niet omdat jij met de Bruggy tegen zijn verblijf bent geknalt

  • 14 Maart 2013 - 20:46

    Lisa:

    Niet teveel shoppen he Marleen.. Je weet hoe de auto naar huis er dan uit gaat zien xP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 10862

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 14 Juli 2013

Jersey 2013

Landen bezocht: