Korte werkweek, lekkkeeer!! - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu Korte werkweek, lekkkeeer!! - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu

Korte werkweek, lekkkeeer!!

Door: marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

12 Mei 2013 | Frankrijk, Saint-Malo

Korte werkweek, lekkkeeer!!

Maandag was het hier May- Day. De echte reden achter deze vrij dag heb ik nog niet helemaal gevonden. Ik kreeg te horen, eerste maandag van Mei en daarom ben je vrij. Ok, prima!! Haha
Ik heb vandaag echt niks gedaan, ben afgelopen week genoeg weggeweest dus een lekker dagje thuis vond ik echt niet erg! Heerlijk relaxed.

Dinsdag was het dus weer aan de slag. Pfff, dat is wel even wennen naar zo’n lekker weekend. Ik heb veel verschillende taken gehad. Ben dus weer lekker bezig geweest, echt fijn want dat gaat het toch allemaal wat sneller. Het enige jammere eraan is dat ik hierdoor geen tijd voor mijn opdracht en rapporten heb onder werk tijd. Dus planning gemaakt en dan nu echt in mijn weekenden aan de slag.
Overdag heb ik samen met Andrew een koppeltje rond geleid. Die komen volgend jaar hun bruiloft vieren. Ze huren heel de Glamping site af en hebben het feest bij Durrell. Erg leuk om ze rond te leiden en alles te laten zoen. Moeder van de aanstaande vrouw was ook mee, maar was niet heel goed te been. Dus ik ben samen met die vrouw naar het nieuwe museum van Gerald Durrell geweest. Ze was nog bevriend met hem en had verschillende vragen. Ik had echt een beetje het gevoel dat ik met mijn eigen oma op pad was. Ik mis oma en opa wel!! Nog eventjes en dan kan ik ze weer lekker knuffelen!
Het was vandaag echt prachtig weer. Na het werk ben ik samen met Lorna en Jess uiteten geweest. Lekker lang buiten kunnen zitten en heerlijk gegeten.

Nog een dagje werken en dan ben ik alweer vrij. Haha dat gaat lekker. Ik hoef deze week dus maar 3 dagen te werken. Vandaag hadden we een vergadering over het Golf toernooi in Juni. Doordat Andrew ons gaat verlaten, krijg ik hier een belangrijke rol in. Best wel leuk dus. De vergadering ging goed en er zijn weer goede dingen besloten. Verder gewoon lekker aan de slag geweest. Voelde wel een beetje als een vrijdag, omdat ik morgen vrij ben.
Toen ik thuis kwam lag er een kaartje van het thuisfront op de mat en een envelopje van Annerie. Na een echt envelopje kan je het niet noemen. Het komt er op neer dat het een zakje met zand is en daar gaat een bloementje uitgroeien. Echt een super leuk idee, ik ben benieuwd over 20 dagen.
’s Avonds ben ik naar de film geweest met Jess, Lorna, Terry en Jess. 21 and over, ik heb me helemaal kapot gelachen. Wat een fantastische film!

Donderdag eerst even met z’n allen lekker uitgeslapen. Vandaag is het liberation day, dus een vrije dag. Er waren verschillende festiviteiten in St Helier. Geen festivals zoals wij dat in Nederland kennen, maar lekker lange tafels en PINTS (Halve liters) drinken. Ook heb ik Pimms geprobeerd. Dat was ook erg lekker! Naar mijn idee leek het een beetje op Sangria met de vruchtjes erin. Er waren verschillende optredens, met dansen en zingen, lekkere biertjes, suikerspinnen en gezelligheid. Het was echt een lekkere vrije dag zo. Gelukkig was het zonnetje er. Samen met Roisin, Terry, Jess en Madelon lekker een gezellige middag gehad. ’s Avonds heb ik niet zoveel gedaan, die Pints sloegen wel hard aan en ben lekker vroeg gaan slapen.

Vrijdag was het dus weer vroeg dag na al die lekkere biertjes gisteren. Vandaag weer genoeg taken gedaan en druk bezig geweest. Heb wel het laatste uur een strakke planning geschreven voor dit weekend en de aankomende weken. Begint nu door te dringen dat ik over 6 weken weer thuis ben en er dan nog wel 2 verslagen en een eind verslag moeten liggen. Dus even aan de bak. Ik ben blij dat ik die planning nu gemaakt heb en weet wat er nog te doen is. Gelukkig vliegen mijn dagen nog steeds voorbij en was het alweer snel weekend. Ik ben daar wel echt oprecht blij om dat mijn dagen snel gaan en dat ik veel te doen heb. Anders zit je ook maar de tijd weg te kijken en dat werkt niet. En wederom vandaag 2 kaartjes. Ik word echt goed verwend. Sarah en Melissa waren deze keer de lieve schatten. En het kaartje van Melissa met een goed nieuws! Ben echt enorm blij voor jullie, gefeliciteerd!!
Thuisgekomen heb ik samen met Jess lekker een dateavondje gehad. Lekker take away besteld en een filmpje kijken. Cidertje erbij en het weekend is begonnen! Lekker lekker

Zaterdag eerst maar eens even lekker uitgeslapen en daarna maar eens aan mijn strakke planning begonnen. Daarna lekker gaan douchen en wachten tot mijn huisgenoten thuis kwamen. Eerst zouden we een rustig film avondje houden met een groepje, maar uiteindelijk in de pub beland en daarna ben ik met Colm, Kelly en vrienden van Colm op stap geweest. Het was een gezellige avond.

Als eerste wil ik op de Nederlandse Moederdag mijn mama in het zonnetje zetten. Mama, ik hou ontzettend veel van je. Ik ben ontzettend trots op hoe je alles doet in het leven. Je steunt in mijn keuzes en we kunnen altijd ontzettend veel lachen. Laat je vandaag lekker verwennen door de mannen thuis en dan doen we een leuk dagje als ik weer thuis ben. Ik mis je mama en ik houd van je!
Zondag, pff Jägerbombs zijn niet echt goed voor je hoofd merk ik wel. Vroeg wakker en een droge mond. Wasje erin gestopt en weer lekker terug naar bed haha.. om 11.30 er dan toch eindelijk uit en verplaatst naar de bank. Ik heb vandaag mama ook eindelijk weer eens fatsoenlijk gesproken. Ik ben zoveel weg geweest dat ik mama niet veel heb gesproken. Dus lekker bij gepraat over van alles en nog wat. Van mijn planning is helaas niet veel terecht gekomen. Dus dat word deze week flink aan de bak!

Zoooo, weer een week voorbij. Over 6 weken staat deze blonde dame weer op de stoep. Het gaat echt ontzettend snel. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.
Hoe is het in Nederland? Lekker vakantie achter de rug? Of voor sommige de vrije dagen?

Liefs,
Marleen

  • 12 Mei 2013 - 21:36

    Hanneke:

    Lieve schat, thnx, meer hoef ik niet te zeggen! Ook ontzettend trots en blij met jou. Straks alles inhalen.hvj en kus

  • 12 Mei 2013 - 23:02

    Han:

    Wat lekker zo'n kort weekje!! Enne, als je weer hier bent gaan we dan ook massaal aan de Pimms, Jerseynese Sangria :P ?! Xx

  • 13 Mei 2013 - 08:44

    Inge:

    Heerlijk om je verhalen een beetje bij te houden en zoals we kunnen lezen je draai goed gevonden... kids zeiden hier al waar is toch dat meisje van op de hoek:).. geniet nog een paar weken ... gr de buuf

  • 16 Mei 2013 - 22:47

    Ingrid :

    Wat heb je toch altijd veel te doen. Ik ben stiekem best wel blij dat het nog maar 6 weken zijn en dat je dan weer thuis bent. Als we iets met de Fam. Doen missen we je best wel. Maar genoeg gezeurd geniet nog van de leuke tijd daar, en we lezen volgende week weer hoe het met je gaat, kus doeiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 04 Feb. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 10843

Voorgaande reizen:

30 Januari 2013 - 14 Juli 2013

Jersey 2013

Landen bezocht: