Adres - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu Adres - Reisverslag uit Saint-Malo, Frankrijk van Marleen Bogaard - WaarBenJij.nu

Adres

Blijf op de hoogte en volg Marleen

06 Februari 2013 | Frankrijk, Saint-Malo

Helly my love,

Hierbij dan mijn adres in Jersey.

Dielament Farm
Marleen van den Bogaard
La Rue de Dielament
JE3 5HX Trinity
Jersey, Channel Islands

Dus doe nog snel die roos, chocolade harten of verkering-vragende kaarten op de bus zodat ik voor Valentijn nog een Valentijn heb haha.
Mocht je gewoon willen laten weten hoe lief ik ben, kun je gewoon altijd een kaartje sturen!

Ik blijf voor als nog mijn Nederlandse nummer houden. Dus daar ben ik op te bereiken!

See ya!
xxx

• 06 Februari 2013 - 20:41

Marga Koot:

Hallo Marleen,

Wat fijn dat je het daar naar je zin hebt! Ik dacht dat je voorlopig geen zoetigheid meer wil "nuttigen ".na zo'n ontbijt wat er niet om liegt ( zie vorig verslag van jou ).Maar eerst het carnaval hier in het Brabantse land. We drinken op jou en zullen je wel missen dit jaar! Ook de koffie Maciato
    ( goed geschreven? ) blijft in het doosje. Ik hoop dat je snel wat mooier weer krijgt. Wij hebben hier alweer sneeuw gehad :( . Heeeeeeel veel plezier daar en pas goed op jezelf!!

Gr Mama Koot